Intensivkurs

Vi hjälper dig i mål med ditt körkort på ett effektivt och roligt sätt så du blir en säker bilförare ute i trafiken. Ta ditt körkort snabbt genom att gå vår intensivkurs i Bankeryd Trafikskola.

Intensivkursen pågår måndag-fredag mellan kl. 08.30 – 18.00 under 2-3 veckor.

Utbildningen är individuellt anpassad.

Vårt intensivpaket innehåller:

• Teoriutbildning (böcker, koderna till Elevcentralen, lån av datorer)
  • Riskutbildning del 1 och 2
  • Individuellt antal körlektioner

Planering
Innan vi påbörjar intensivkursen för körkort genomför vi en testlektion! Tillsammans går vi igenom om hur många lektioner just du behöver ta för att kunna få en så bra utbildning som möjligt samt att du blir en trafiksäker förare för att bli godkänd på körprovet. Dessutom diskuterar vi om vilka veckor som passar bäst för dig att gå intensivkursen på.

Möjlighet för teorihjälp.

Bokning
Trafikskolan sköter all bokning av riskutbildningar samt teori- och körprov på Trafikverket.
Vi kan ordna möjlighet till boende nära trafikskolan för dig som inte bor på orten.

Boka in dig på våra intensivkurser redan idag!